R &E ALLIANCE

EȘTI ÎN IMPAS CU RECRUTAREA?

NOI TE PUTEM AJUTA

Ok, de unde să începem?

R&E ALLIANCE devine responsabil de punerea la dispoziție a personalului nostru necesar pentru desfășurarea activități dumneavoastră. Mai mult de atât, ne vom ocupa de transportul salariaților, de gestionarea și administrarea lor, în calitate de angajator legal.

SERVICIILE NOASTRE

  • Reumplerea, aprovizionarea locațiilor de picking cu marfa indicata de sistemul de administrare al depozitului cu articolele stabilite;

  • Picking, pregătirea comenzilor pe paleți pentru livrare;

  • Descărcarea mărfurilor din camioane;

  • Încărcarea mărfurilor in camioane;

  • Etichetarea articolelor;

  • Ambalarea articolelor;

  • Verificarea articolelor;

  • Operatori date;

  • Stivuitoriști;

  • Scanare si sortare articolelor;

  • Manipulare marfa;

  • Personal in producție;

  • Muncitori necalificați;

  • Casieri;

  • Merchandiser;

  • Servicii de curățenie;

Proiecte de care ne ocupam

In situațiile in care aveți proiecte in dezvoltare, iar volumul de munca este prea mare si doriți personal calificat si necalificat, pe anumite profile profesionale, noi venim in sprijinul dumneavoastră.Ne ocupam de proiecte mici de minim 8 salariați dar si de proiecte mari cu un număr semnificativ de salariați.

Ce va oferim

  • Îți oferim acces la o rețea consolidata de canale de recrutare si o baza de date actualizata (500 de candidați).

  • Oferim consultanta in construirea profilului candidatului, in derularea procesului de elecție si după alegerea candidatului (opțional).

  • Realizam o selecție atenta prin abordarea profesionista a candidaților ținta, in concordanta cu cerințele de imagine si confidențialitate ale companiei dumneavoastră.

  • Garantam calitatea serviciilor noastre prin oferirea unor persoane care se va ocupa doar de proiectul dumneavoastră.

Cum facem asta?
Ne folosim de baza noastră de date, de site-urile de specialitate, social media si relațiile profesionale pentru a-ți oferi omul de calitate pe care îl cauți, timp în care tu și compania ta veți economisi timp, bani și energie.

Partener de încredere, soluții de succes.

  • Dumneavoastră va exprimați necesitățile asupra volumului si capacitatea salariaților pentru fiecare funcție în parte;

Avantajele colaborări cu noi

  • Va oferim salariații de care aveți nevoie în perioada când volumul este prea mare, venind cu propii angajați în sprijinul dumneavoastră;
  • Vom înlocuii în cel mai scurt timp posibil un salariat care nu se adaptează la locul de munca sau face o muncă defectuoasa;
  • Ne facem responsabili de transportul salariaților propii, către locul de munca și de la locul de munca;
  • Noi, ne ocupam de selecția salariaților, conform solicitărilor emise de dumneavoastră;

  • Noi ne ocupam de procesul administrativ din spatele gestionarii salariaților propii;

  • Dumneavoastră primiți un raport detaliat asupra costurilor cu serviciile utilizate, astfel va asigurați ca nu exista costuri ascunse;

Zonele in care activam

  • București și zonele din apropiere pe o distanța de 100 km;

  • Timișoara și zonele din apropiere pe o distanța de 100 km;

Tarifele se vor discuta in funcție de nevoia fiecărui.